Drodzy Abonenci,

w związku z wprowadzeniem na terytorium kraju czerwonej strefy kontakt z naszym Salonem odbywać się będzie w trybie ograniczonym i zdalnym. Poniżej przedstawiamy zasady załatwiania spraw.

Kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

Możliwości kontaktu z naszym BOK pozostają bez zmian we wszystkich kanałach poza możliwością osobistej wizyty w salonie. Pytania można kierować:

Podpisywanie i zmiana warunków dla umów

  • Dla nowych Abonentów procedura podpisywania umowy pozostaje bez zmian, dokument ten podpisywany jest podczas instalacji usługi w domu Abonenta.
  • Dla obecnych klientów możliwa jest zmiana warunków umowy bądź przedłużenie obecnej umowy w formie elektronicznej, dokumentowej bądź za pomocą poczty.
  • W przypadku konieczności podpisania umowy, dokumenty wyślemy pocztą.

Zamawianie pakietów TV

  • zamawianie pakietów w usłudze TV dostępne jest z poziomu pilota przez dekoder lub telefonicznie. Do zamówienia usługi konieczny jest PIN, dostępny do uzyskania w BOK.

Składanie wniosków i pism

Składanie wniosków możliwe jest poprzez:

  • przesłanie wniosku pocztą na adres: Dominet, ul. Edukacji 15, Tychy

Zwrot urządzeń

Zwrot urządzeń po zakończeniu umowy możliwy jest poprzez przesłanie ich pocztą na adres: Dominet, ul. Edukacji 15, Tychy