Specjalista ds. obsługi klienta
Poszukujemy energicznego i sumiennego pracownika do biura firmy, będącej liderem branży telekomunikacyjnej na regionalnym rynku. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcze, stale podnosząc jakość usług oraz jakość obsługi klienta.
Do zadań poszukiwanej osoby należeć będą przede wszystkim:
- kompleksowa obsługa klientów,
przygotowywanie umów i dokumentów klienckich,
doradzanie naszym klientom w zakresie doboru najlepszej oferty i udzielanie informacji na temat warunków umowy,
sprzedaż i dosprzedaż usług,
wspieranie pracy biura.
- wykształcenie co najmniej średnie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- wysoka kultura osobista,
- dobra dykcja,
- pogodne usposobienie,
- umiejętność pracy zespołowej,
- dobra znajomość obsługi programów biurowych,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
- pracę w stacjonarnym biurze obsługi klienta ze wsparciem back office,
- system jednozmianowy,
- pracę wśród młodego zespołu współpracowników
- profesjonalne szkolenia z obsługi klienta i efektywnej sprzedaży,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilną pracę na pełen etat,
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- darmową kawę i okazjonalne ciasta.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Przejrzymy wszystkie CV oraz wybierzemy te, które spełniają nasze oczekiwania
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę
Podczas rozmowy chętnie dowiemy się czegość o Tobie i opowiemy o naszej firmie
W ciągu kilku dni podejmiemy decyzję i poinformujemy Cię o niej