
Drodzy Abonenci,
w związku z wprowadzeniem na terytorium kraju czerwonej strefy kontakt z naszym Salonem odbywać się będzie w trybie ograniczonym i zdalnym. Poniżej przedstawiamy zasady załatwiania spraw.
Kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
Możliwości kontaktu z naszym BOK pozostają bez zmian we wszystkich kanałach poza możliwością osobistej wizyty w salonie. Pytania można kierować:
- telefonicznie pod numerem: 32 411 45 75
- mailowo: sekretariat@dominet.net.pl
- przez panel eBOK: ebok.dominet.net.pl/
- przez nasz fanpage na facebooku: facebook.com/dominetmultimedia/
Podpisywanie i zmiana warunków dla umów
- Dla nowych Abonentów procedura podpisywania umowy pozostaje bez zmian, dokument ten podpisywany jest podczas instalacji usługi w domu Abonenta.
- Dla obecnych klientów możliwa jest zmiana warunków umowy bądź przedłużenie obecnej umowy w formie elektronicznej, dokumentowej bądź za pomocą poczty.
- W przypadku konieczności podpisania umowy, dokumenty wyślemy pocztą.
Zamawianie pakietów TV
- zamawianie pakietów w usłudze TV dostępne jest z poziomu pilota przez dekoder lub telefonicznie. Do zamówienia usługi konieczny jest PIN, dostępny do uzyskania w BOK.
Składanie wniosków i pism
Składanie wniosków możliwe jest poprzez:
- przesłanie wniosku pocztą na adres: Dominet, ul. Edukacji 15, Tychy
Zwrot urządzeń
Zwrot urządzeń po zakończeniu umowy możliwy jest poprzez przesłanie ich pocztą na adres: Dominet, ul. Edukacji 15, Tychy